Direktlänk till inlägg 2 april 2011

Vill du ha demokrati i världen?

Av Leddertramp - 2 april 2011 06:11

 Bin Laden?

   

God morgon! Som sagt en tanke med min "blogg" är att skriva så att även den enklaste oskolade dyslextiker och bokstavskombinat skall förstå vad jag vill få ut.


Först och främst vill jag än en gång få dig att förstå att det medialabruset du lever mitt i inte är normalt, det finns en del människor som vill få dig att agera passivt och bara springa vidare i din status jakt, och jakten efter det perfekta livet.

Dessa människor kontrollerar så mycket mer än du någonsin kan ana, de äger Media, Politiker,Banker, Militär  ja till och med Pengarna du har i din egen börs.


Libyen är väl det senaste exemplet på medias makt i samhället, politiker i Svearike tror på fullt allvar att rebellerna är medborgare som vill ha bort diktatorn Khadaffi,men i själva verket så är rebellerna en del av "terrornätverket" Alqaida.

Du vet väl att Alqaidas rekryteringsområde är NÖ Libyen, och du visste väl oxå om att Alqaida är ett nätverk skapat av USA och framförallt CIA under Reagan tiden som en hemlig arme för att kriga mot Sovjetunionen i Afganistan.


Tänk dig att Sverige skickar militär till Afganistan i kriget mot terrorn(Al Qaida) och i nästa veva ger vi stöd åt Terroristerna(Al Qaida) i kriget mot Khadaffi,vad vill våran regering? är dom inte pålästa i ämnet? eller zappar dom på TV4 och Aftonbladet innan dom går till beslut?


Vill du ha demokrati i världen?

// Leddertarmp

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Leddertramp - 5 september 2015 22:17

Hej!  Besteg Kebnekajses sydtopp och därmed Sveriges högsta berg den 2:a september. Jag min syster och hennes dotter. Var otroligt tufft, många höjdmeter på relativt få kilometrar. Vi gick den västra leden som är längre och har kopiöst mycket rullg...

Av Leddertramp - 29 augusti 2015 06:20

Ett litet inlägg men ack så viktigt. Hur kan människor vara så kärlekslösa att dem dumpar 100 barn på några random platser i Göteborg?Blir rädd för mänskligheten, Hur galna måste vi bli innan han sätter stopp för allt? /peace and love. ...

Av Leddertramp - 20 augusti 2015 06:11

Tänkte ta upp skrivandet här igen efter två års frånvaro. Den här bloggen är inte nischad på inlägg om Jordens undergång osv. Men jag kommer alltid att vara kritisk till media och hur dem styrs av illuminati (ja jag vet att det kan låta tjatigt.) Men...

Av Leddertramp - 25 mars 2013 19:55

Hej! var rätt längesen jag skrev något här, ni kanske trodde att jag dött, blivit förgiftad eller blivit en del av galenskapen? Tyvärr börjar jag inse att medias makt är större än våran, vi som vill ge dem en fight och krypa igenom burret av PK -me...

Av Leddertramp - 12 september 2011 06:33


God morgon, Vinner du fotbollsmatchen med ett bra försvar eller ett bra anfall? De flesta skulle nog säga att man behöver en mix av båda. Men är det verkligen så? har du 10 Anfallare så lär du göra mål men även släppa in mål. Har du 10 försvarare...

Ovido - Quiz & Flashcards