Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Leddertramp - 18 oktober 2010 22:42

Hej!

Ja min dag blev "nästan" som jag skrev i morse förutom att jag inte åkte förbi min Mor mitt X och att jag besökte två kompisar istället för en.


Tänk så förutsägbara vi människor kan vara, som robotar förprogramerade och klara:

"ge mig en IKEA katalog! jag vill tänka själv idag"


Vi fick ett paradis som vi förvaltade dåligt och förgiftade år för år, månad för månad ,dag för dag, timma för timma sekund för sekund med PENGAR!

Och nu sitter vi här på månen och har slut på luft...och ser ner på sopstationen vi kallar för moder jord och frågar oss:

-varför!?

  



Go natt!







Av Leddertramp - 18 oktober 2010 06:54

GODMORGON oj Capslock ville va med!

Ja godmorgon Måndag igen så skönt har inte vågat titta ut än, kanske det är 3 meter snö?

Tänkte Berätta hur min dag varit, den som inte varit än men kommer nu:


Vaknade före klockan imorse, börjar jag bli gammal eller? Toa besök, spegelbesök, min kallufs måste bearbetas helt klart, kaffe kokande, Frukost, Facebook, Bloggen, Min Charvel ja allt ska underhållas i koncernen.

Som tur är så jobbar jag med en människa som är lika morgon trött som mig så vi börjar efter 08:00 varje morgon, och det passar mig perfekt.


Ja vid 08:30 var vi igång, inhandlade material för bygget, sen ut till kund och agera.Tänka agera tänka igen,vid 11:30 tog vi lunch, varvade ner lite kaffe efter det sen igång igen.

Jobbade på till ca 17:00, sen åkte jag förbi min mor och blev bjuden på middag, vi pratade om livet och livetefter detta, en vanlig förekomma med mamma men givande och intressant.

Åkte förbi en kompis vi 20:00 lite kaffe igen surra skoter och sen iväg hem.

Ja just det var förbi mitt X och lämnade lite grejjer till A.


Kretiviteten gjorde jag bort i morse innan jag skrev i bloggen, plinkade lite på Charvel, skrev lite på Tornseglaren, Lyssnade på Johnny Cash och Thåström och diskade.


Hur var din dag?

  


VL



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards