Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Leddertramp - 22 oktober 2010 06:29

Ack du meningslösa Fredagvad ska vi med dig till?


Eller är det dagen du drömt om hela veckan, dagen du väntat och längtat efter.

Vad händer i helg hos dig? själv så ska jag jobba till 16 sen vet jag inte, har inga direkta planer, gillar inte att planera man blir så besviken då om det inte går som man planerade.

Troligvis slår jag på bastun efter jobbet, äta? skriva lite, kanske försöka mig på ett musikaliskt verk, allt beror på humör och tid. För tid är det viktigaste du har här i detta system vi lever i, utan tid så skulle du vara fri som en fågel, som ett höstlöv i Oktober stormen.(låter rätt farligt)

Och humör inte humor är viktigt ,humör att orka tänka och inte vara som alla dem andra tomma ögonen där ute, bortanför Facebook, Myspace och Google.

Är du på rätt humör så kan du bygga en rymdraket, ensam hemma i garaget det är jag övertygad om, ok du måste ha tid också, och lite humor.... :)


  

Freedom beach thailand...


Ha en bra Fredag / VL






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards