Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Leddertramp - 25 oktober 2010 22:03

Måndagen är avklarad ,den enda dagen i ditt liv pågår just nu just här.( en klok vän sa så till mig)

Pratade med A ang skolans vaccin, 96% tog vaccinet 4% tog det inte dvs ett barn som inte tog det, kan du gissa vems?

Har haft häftiga disskusioner ang vaccin, både med A och alla andra, men fakta är fakta så är det bara, givetvis måste du kolla upp så fakta är just fakta och inget annat.


Pratade lite om frihet idag, vad är det egentilgen? har tänkt rätt mycket på det, vill du vara fri så är du en fara för samhället,systemet och kapitalismen därför hackar dom ner på dig, "du är en slö slacker som bara vill glida", ja så är det tack för infon! :)

Du är dålig, du ska ha ångest,du ska kliva upp varje morgon varje månad varje år livet ut och gå till nåt slags jobb.

Varför?

Jag vill bara vara fri och nöjd, kan tänka mig att driva ett litet självhushåll, med en gårdskatt som minister, ha lite får och höns, kanske en häst för potatislandet.

Hur ska du kunna leva på det tror du? (säger tex. min mor) är just det jag vill göra: LEVA!! :D

  

VL






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards