Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Leddertramp - 24 oktober 2010 19:01

Att dra är lätt, Att stanna blir utmaningen.


Med dom orden kan man börja ett inlägg som handlar om frihet!

Sitter och skriver ner en lite saga ur det verkliga livet på papper,riktigt papper datatangenter känns så döda,kalla och själslösa på något underligt sätt.

Vad är frihet? vad är det för dig? frågar jag tio personer så får jag nog tio olika svar.

För mig är frihet att bestämma över mig själv att vara oberoende av andra människor samhällen och system, vilket är ganska svårt i detta system vi vuxit upp i.

Jag kommer nog aldrig  känna mig riktigt fri så länge vi har pengar i omlopp, för då finns där jakten,stressen,ångesten och TID, tid är pengar ja så är det tyvärr.


Hoppas din helg varit bra för det har min varit.

  

VL







Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards