Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Leddertramp - 23 oktober 2010 07:35

Vaknade 05.30


Hur skadad är man? på e Lördag å allt, men jag ska och spela Innebandy kl 09.00 så det var väl ändå rätt ok.

Kan ju erkänna att jag somnade vi 20.30 igår lite som Knasen(seriefigurs hjälte)

huvudet mot soffkudden och over and out...


Ja just det varför blogga funderar du kanske? som sagt jag har väl för mycket fritid eller så vill jag bara skriva av mig eller så vill jag komma ut  till varje hörn på Internet med mitt budskap eller...

Fast egentligen är det inte något budskap alls, jag vill bara att du ska vakna och se världen med dina EGNA ögon och inte via: Microsoft,Facebook,Apple,IKEA,Ericson,Nokia,LG,iPh
one,Yamaha,Ferrari,Armani eller TV nyheternas ögon och öron.

  

Dags att vakna!


VL



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards